مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار

امروزه کمتر کسی را میبینید که در آغاز راه اندازی کسب و کار برای آینده خود دچار سردرگمی و ابهام نباشد،چه کسانی که در آغاز راه هستند و چه کسانی که با شکست و ناکامی روبه رو شده اند .امروز امیر ضیا بخش اینجاست تا به شما کمک کند که مسیر کسب و کار خود از آغاز با گامهای استوار قدم بردارید و یا اگر در مسیر حرکت خود دچار ابهام شده اید با مشاوره تخصصی ، سختی ها و ابهامات را برای شما برطرف کند و شما را تا رسیدن به اوج موفقیت و پیروزی همراهی کند فقط کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید.

تمامی کسب و کارها در مسیر خود بحرانهایی به همراه دارند ،شما میتوانید با کمک یک مربی خوب بدون آسیب از آنها گذر کرده و به سود و سرمایه دلخواه خود دست پیدا کنید.

مشاوره کسب و کار

راه اندازی یک کسب و کار یکی از هیجان انگیزترین و با ارزش ترین تجربیاتی است که می توانید داشته باشید. اما شما از کجا شروع می کنید؟ راه‌های مختلفی برای ایجاد یک کسب‌وکار وجود دارد که ملاحظات مهم زیادی در آن وجود دارد. برای کمک به حذف حدس و گمان از فرآیند و افزایش شانس موفقیت، راهنمای جامع ما را در مورد نحوه شروع یک کسب و کار دنبال کنید. ما شما را در هر مرحله از فرآیند، از تعریف ایده کسب‌وکارتان تا ثبت، راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارتان راهنمایی می‌کنیم.

قبل از شروع: ذهنیت درستی داشته باشید

عموم مردم اغلب در مورد موفقیت های یک شبه می شنوند، زیرا آنها تیتر خوبی را ایجاد می کنند. با این حال، به ندرت به این سادگی است – آنها سال‌ها رویاپردازی، ساختن و موقعیت‌یابی را قبل از یک راه‌اندازی عمومی بزرگ نمی‌بینند. به همین دلیل، به یاد داشته باشید که بر روی سفر تجاری خود تمرکز کنید و موفقیت خود را با موفقیت دیگران نسنجید.

ثبات کلیدی است

صاحبان مشاغل جدید در ابتدا تمایل دارند انگیزه خود را تغذیه کنند، اما وقتی این انگیزه از بین می رود ناامید می شوند. به همین دلیل است که ایجاد عادات و پیروی از روال هایی ضروری است که در هنگام از بین رفتن انگیزه به شما قدرت می دهد.

قدم بعدی را بردارید

برخی از صاحبان کسب‌وکار بدون نگاه کردن، با سر شیرجه می‌روند و در حین پیش‌روی کارها را درست می‌کنند. سپس، صاحبان مشاغلی هستند که در فلج تحلیل گیر می کنند و هرگز شروع نمی کنند. شاید شما ترکیبی از این دو هستید – و این درست همان جایی است که باید باشید. بهترین راه برای دستیابی به هر هدف تجاری یا شخصی، نوشتن تمام مراحل ممکن برای رسیدن به هدف است. سپس، آن مراحل را بر اساس آنچه که ابتدا باید اتفاق بیفتد، ترتیب دهید. برخی از مراحل ممکن است چند دقیقه طول بکشد در حالی که برخی دیگر زمان زیادی می برد. نکته این است که همیشه قدم بعدی را بردارید.

1. مفهوم کسب و کار خود را تعیین کنید

بیشتر توصیه‌های تجاری به شما می‌گویند که از چیزی که دوست دارید درآمد کسب کنید، اما دو عنصر بسیار مهم دیگر را از دست می‌دهد: باید سودآور باشد و چیزی که در آن مهارت دارید. به عنوان مثال، شما ممکن است عاشق موسیقی باشید، اما اگر خواننده یا ترانه سرای خوبی نباشید، ایده کسب و کار شما چقدر قابل اجرا است؟ شاید شما عاشق درست کردن صابون باشید و بخواهید یک مغازه صابون فروشی در شهر کوچک خود باز کنید که قبلاً سه صابون در نزدیکی آن وجود دارد—وقتی در حال ساختن همان محصولی هستید که سایر فروشگاه های اطراف آن را تولید می کنید، گوشه گیری از بازار کار آسانی نخواهد بود.

اگر ایده محکمی از آنچه کسب و کار شما به دنبال دارد ندارید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • دوست داری چه کار کنی؟
  • از چه کاری بدت میاد؟
  • آیا می توانید چیزی فکر کنید که این کارها را آسان تر کند؟
  • در چه کاری خوب هستید؟
  • دیگران در مورد چه چیزی برای مشاوره به شما مراجعه می کنند؟
  • اگر به شما ده دقیقه فرصت داده شود که یک سخنرانی پنج دقیقه ای در مورد هر موضوعی داشته باشید، آن چه خواهد بود؟
  • کاری که همیشه می خواستید انجام دهید، اما برای آن منابع کافی ندارید؟

این سوالات می تواند شما را به ایده ای برای کسب و کارتان سوق دهد. اگر از قبل ایده ای دارید، ممکن است به شما در گسترش آن کمک کنند. هنگامی که ایده خود را به دست آوردید، آن را با این که آیا در آن خوب هستید و آیا سودآور است اندازه بگیرید.

چه نوع کسب و کاری را باید راه اندازی کنید؟

قبل از انتخاب نوع کسب و کار برای شروع، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. چه نوع بودجه ای دارید؟
  2. چقدر زمان برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود دارید؟
  3. آیا ترجیح می دهید در خانه کار کنید یا در دفتر یا کارگاه؟
  4. چه علایق و علایقی دارید؟
  5. آیا می توانید اطلاعات (مانند دوره آموزشی) را به جای یک محصول بفروشید؟
  6. چه مهارت یا تخصص دارید؟
  7. چقدر سریع نیاز دارید تا کسب و کار خود را گسترش دهید؟
  8. چه نوع حمایتی برای راه اندازی کسب و کار خود دارید؟
  9. آیا با شخص دیگری شریک هستید؟
  10. آیا مدل فرنچایز برای شما منطقی تر است؟

2. در مورد رقبا و بازار خود تحقیق کنید

بیشتر کارآفرینان زمان بیشتری را برای محصولات خود صرف می کنند تا اینکه با رقبا آشنا شوند. اگر برای تامین مالی خارجی درخواست دهید، وام دهنده یا شریک بالقوه می خواهد بداند: چه چیزی شما (یا ایده کسب و کارتان) را متمایز می کند؟ اگر تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در منطقه شما اشباع شده است، ببینید آیا می توانید رویکرد متفاوتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نظافت خانه را در نظر بگیرید – به جای خدمات نظافت عمومی، ممکن است در خانه هایی با حیوانات خانگی تخصص داشته باشید یا روی تمیز کردن گاراژ تمرکز کنید.

·         تحقیقات اولیه

مرحله اول هر مطالعه رقابتی، تحقیقات اولیه است، که مستلزم به دست آوردن داده ها به طور مستقیم از مشتریان بالقوه به جای استناد به نتایج شما بر روی داده های گذشته است. می توانید از پرسشنامه ها، نظرسنجی ها و مصاحبه ها استفاده کنید تا بدانید مصرف کنندگان چه می خواهند.

نظرسنجی از دوستان و خانواده توصیه نمی شود مگر اینکه آنها بازار هدف شما باشند. افرادی که می گویند چیزی می خرند و افرادی که می خرند بسیار متفاوت هستند. آخرین چیزی که می خواهید این است که سهام زیادی در آنچه می گویند، ایجاد کنید و وقتی سعی می کنید آن را بفروشید، آن را بفروشید، زیرا همه افرادی که گفته اند آن را می خرند، این کار را نمی کنند زیرا محصول چیزی نیست که آن ها هستند. در واقع خرید می کنم

·         تحقیق ثانویه

هنگام انجام تحقیقات ثانویه، از منابع اطلاعاتی موجود، مانند داده های سرشماری، برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. داده‌های فعلی ممکن است به روش‌های مختلفی که برای نیازهای شما مناسب است مطالعه، گردآوری و تجزیه و تحلیل شوند، اما ممکن است به اندازه تحقیقات اولیه دقیق نباشند.

·         تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید

SWOT مخفف نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها است. انجام تجزیه و تحلیل SWOT به شما این امکان را می دهد که به حقایقی در مورد نحوه عملکرد محصول یا ایده شما در صورت عرضه به بازار نگاه کنید و همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد جهت ایده خود کمک کند. ایده کسب و کار شما ممکن است نقاط ضعفی داشته باشد که در نظر نگرفته بودید یا ممکن است فرصت هایی برای بهبود محصول رقیب وجود داشته باشد.

پرسیدن سوالات مرتبط در طول تجزیه و تحلیل SWOT می تواند به شما کمک کند تا نقاط ضعف را قبل از اینکه کسب و کار جدید شما را مخدوش کنند شناسایی و برطرف کنید.

3. طرح کسب و کار خود را ایجاد کنید

طرح کسب و کار یک سند پویا است که به عنوان یک نقشه راه برای ایجاد یک کسب و کار جدید عمل می کند. این سند درک و جذب را برای سرمایه گذاران بالقوه، مؤسسات مالی و مدیریت شرکت ساده می کند. حتی اگر قصد تامین مالی خود را دارید، یک طرح کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا ایده خود را بسط دهید و مشکلات احتمالی را شناسایی کنید. هنگام نوشتن یک طرح تجاری جامع، بخش های زیر را در نظر بگیرید:

خلاصه اجرایی: خلاصه اجرایی باید اولین مورد در طرح کسب و کار باشد اما در آخر نوشته شود. این کسب و کار جدید پیشنهادی را توصیف می کند و اهداف شرکت و روش های دستیابی به آنها را برجسته می کند.

شرح شرکت: شرح شرکت شامل مشکلاتی است که محصول یا خدمات شما حل می کند و چرا کسب و کار یا ایده شما بهترین است. به عنوان مثال، شاید پیشینه شما در زمینه مهندسی مولکولی باشد، و از این پس زمینه برای ایجاد نوع جدیدی از لباس های ورزشی استفاده کرده باشید—شما اعتبار مناسب برای ساخت بهترین مواد را دارید.

تجزیه و تحلیل بازار: این بخش از طرح کسب و کار تجزیه و تحلیل می کند که چگونه یک شرکت در مقابل رقبای خود قرار گرفته است. تحلیل بازار باید شامل بازار هدف، تجزیه و تحلیل تقسیم بندی، اندازه بازار، نرخ رشد، روندها و ارزیابی محیط رقابتی باشد.

سازمان و ساختار: در مورد نوع سازمان تجاری مورد انتظارتان، استراتژی های مدیریت ریسک و اینکه چه کسی تیم مدیریت را پرسنل خواهد کرد، بنویسید. صلاحیت آنها چیست؟ آیا کسب و کار شما یک شرکت با مسئولیت محدود تک نفره (LLC) خواهد بود یا یک شرکت بزرگ؟

ماموریت و اهداف: این بخش باید حاوی بیانیه مختصری از ماموریت باشد و جزئیات آنچه را که کسب و کار می خواهد انجام دهد و مراحل رسیدن به آن را شرح دهد. این اهداف باید SMART (مشخص، قابل اندازه گیری، اقدام محور، واقع بینانه و محدود به زمان) باشند.

محصولات یا خدمات: این بخش نحوه عملکرد کسب و کار شما را توضیح می دهد. این شامل محصولاتی است که در ابتدای کسب و کار به مصرف کنندگان ارائه خواهید داد، نحوه مقایسه آنها با رقبای موجود، هزینه محصولات شما، چه کسی مسئول ایجاد محصولات، نحوه تهیه مواد و هزینه آنهاست. ساختن.

خلاصه پیشینه: نوشتن این بخش از طرح کسب و کار زمان بر است. هر گونه داده، مقاله و مطالعات تحقیقاتی را در مورد روندهایی که می تواند بر کسب و کار یا صنعت شما تأثیر مثبت و منفی بگذارد، گردآوری و خلاصه کنید.

طرح بازاریابی: طرح بازاریابی ویژگی های محصول یا خدمات شما را مشخص می کند، تجزیه و تحلیل SWOT را خلاصه می کند و رقبا را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین در مورد اینکه چگونه کسب و کار خود را تبلیغ می کنید، چقدر پول خرج می شود، بحث می کند در مورد بازاریابی و مدت زمانی که کمپین انتظار می رود ادامه یابد.

برنامه مالی: برنامه مالی شاید هسته اصلی طرح تجاری باشد زیرا بدون پول، کسب و کار به جلو نمی رود. یک بودجه پیشنهادی را به همراه صورت‌های مالی پیش‌بینی‌شده، مانند صورت درآمد، ترازنامه و صورت جریان‌های نقدی در برنامه مالی خود بگنجانید. معمولاً صورتهای مالی پنج ساله قابل قبول است. اگر به دنبال تأمین مالی خارجی هستید، این بخش همچنین جایی است که باید درخواست تأمین مالی خود را درج کنید.

با یک استراتژی خروج بیایید

استراتژی خروج برای هر کسب‌وکاری که به دنبال سرمایه است مهم است، زیرا در صورت تصمیم به بازنشستگی یا ادامه دادن به پروژه‌های دیگر، نحوه فروش شرکت یا انتقال مالکیت را مشخص می‌کند. یک استراتژی خروج همچنین به شما این امکان را می دهد که در زمان فروش، بیشترین سود را از کسب و کار خود ببرید. چند گزینه مختلف برای خروج از یک کسب و کار وجود دارد و بهترین گزینه برای شما بستگی به اهداف و شرایط شما دارد.

رایج ترین استراتژی های خروج عبارتند از:

  • فروش کسب و کار به طرف دیگر
  • واگذاری کسب و کار به اعضای خانواده
  • انحلال دارایی های تجاری
  • درها را بستن و رفت
  • یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر ایجاد کنید

همانطور که کسب و کار کوچک شما رشد می کند، داشتن یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر بسیار مهم است تا بتوانید مشتریان بیشتری را بدون متحمل شدن هزینه های اضافی بپذیرید. مدل کسب‌وکار مقیاس‌پذیر مدلی است که می‌تواند به راحتی تکرار شود تا بدون افزایش قابل توجه هزینه‌ها، به مشتریان بیشتری خدمت کند.

برخی از مدل های تجاری مقیاس پذیر رایج عبارتند از:

مشاغل مبتنی بر اشتراک

مشاغلی که محصولات دیجیتال می فروشند

کسب و کارهای فرانشیز

کسب و کارهای بازاریابی شبکه ای

برنامه ریزی برای مالیات را شروع کنید

یکی از مهمترین کارهایی که باید هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک انجام دهید، شروع برنامه ریزی برای مالیات است. مالیات‌ها می‌توانند پیچیده باشند، و انواع مختلفی از مالیات‌ها وجود دارد که ممکن است مشمول آنها باشید، از جمله مالیات بر درآمد، مالیات بر مشاغل آزاد، مالیات بر فروش و مالیات بر دارایی. بسته به نوع کسب‌وکاری که دارید، ممکن است از شما خواسته شود مالیات‌های دیگری مانند مالیات بر حقوق و دستمزد یا مالیات بیکاری بپردازید.

4. ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید

هنگام ساختاردهی کسب و کار خود، مهم است که در نظر بگیرید که هر ساختار چگونه بر میزان مالیاتی که مدیون هستید، عملیات روزانه و اینکه آیا دارایی های شخصی شما در معرض خطر است یا خیر، تأثیر می گذارد.

5. کسب و کار خود را ثبت کنید و مجوزها را دریافت کنید

پس از انتخاب ساختار کسب و کار هنگام راه اندازی یک کسب و کار باید به چندین موضوع حقوقی توجه کرد. موارد زیر چک لیست خوبی از مواردی است که باید در هنگام ایجاد کسب و کار خود در نظر بگیرید:

·         نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

آن را به یاد ماندنی کنید اما نه خیلی سخت. برای برقراری حضور اینترنتی خود، در صورت وجود، همان نام دامنه را انتخاب کنید. یک نام تجاری نمی تواند با شرکت ثبت شده دیگری در ایالت شما یکی باشد، همچنین نمی تواند علامت تجاری یا علامت خدمات دیگری را که قبلاً در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت شده است، نقض کند.

·         نام تجاری در مقابل DBA

نام های تجاری و سپس نام های تجاری ساختگی وجود دارد که به عنوان “Doing Business As” یا DBA شناخته می شوند. اگر تحت نامی متفاوت از نام قانونی کسب و کارتان کار می کنید، ممکن است نیاز به ثبت DBA داشته باشید. به عنوان مثال، «فروشگاه دوچرخه مایک» به عنوان «دوچرخه های مایک» تجارت می کند. نام قانونی کسب‌وکار «فروشگاه دوچرخه مایک» و «دوچرخه‌های مایک» DBA است.

ممکن است لازم باشد یک DBA را در ادارات دولتی ایالت، شهرستان یا شهرستان خود ثبت کنید. مزایای DBA عبارتند از:

این می تواند به شما کمک کند تا یک حساب بانکی تجاری تحت نام کسب و کار خود باز کنید

DBA می تواند به عنوان یک “نام تجاری” برای برندسازی محصولات یا خدمات شما استفاده شود

از DBA می توان برای دریافت مجوز کسب و کار استفاده کرد

·         کسب و کار خود را ثبت کنید و EIN دریافت کنید

شما رسماً یک شرکت، LLC یا سایر نهادهای تجاری را با ارسال فرم ها به آژانس تجاری ایالت خود – معمولاً وزیر امور خارجه – ایجاد خواهید کرد. به عنوان بخشی از این فرآیند، باید یک نماینده ثبت شده برای پذیرش اسناد قانونی از طرف کسب و کار خود انتخاب کنید. شما همچنین هزینه تشکیل پرونده را پرداخت خواهید کرد. ایالت برای شما گواهی ارسال می کند که می توانید از آن برای درخواست مجوزها، شماره شناسایی مالیاتی (TIN) و حساب های بانکی تجاری استفاده کنید.

در مرحله بعد، برای شماره شناسایی کارفرما (EIN) درخواست دهید. همه مشاغل، به غیر از شرکت های انفرادی بدون کارمند، باید دارای شماره شناسایی کارفرمای فدرال باشند. درخواست خود را به IRS ارسال کنید و معمولاً در عرض چند دقیقه شماره خود را دریافت خواهید کرد.

·         مجوزها و مجوزهای مناسب را دریافت کنید

الزامات قانونی توسط صنعت و حوزه قضایی شما تعیین می شود. اکثر مشاغل برای فعالیت به ترکیبی از مجوزهای محلی، ایالتی و فدرال نیاز دارند. برای اطلاعات مربوط به صدور مجوز متناسب با منطقه خود، با اداره دولتی محلی خود (و حتی یک وکیل) تماس بگیرید.

6. امور مالی خود را مرتب کنید

یک حساب بانکی تجاری باز کنید

کسب و کار و امور مالی شخصی خود را جدا نگه دارید. در اینجا نحوه انتخاب یک حساب جاری تجاری و اینکه چرا حساب های تجاری جداگانه ضروری هستند، آمده است. هنگامی که یک حساب بانکی تجاری باز می کنید، باید نام کسب و کار و شماره شناسایی مالیات کسب و کار خود (EIN) را ارائه کنید. این حساب بانکی تجاری می تواند برای تراکنش های تجاری شما مانند پرداخت به تامین کنندگان یا صورتحساب مشتریان استفاده شود. اغلب اوقات، یک بانک برای صدور وام تجاری یا خط اعتباری به یک حساب بانکی تجاری جداگانه نیاز دارد.

یک حسابدار استخدام کنید یا نرم افزار حسابداری دریافت کنید

اگر محصولی را می فروشید، برای مدیریت و ردیابی موجودی، به یک تابع موجودی در نرم افزار حسابداری خود نیاز دارید. نرم افزار باید دارای دفتر کل و مدخل های مجله و توانایی تولید صورت های مالی باشد.

برخی از برنامه‌های نرم‌افزاری به‌عنوان ابزار حسابداری عمل می‌کنند. اینها اغلب شامل ویژگی هایی مانند چک نویسی و مدیریت مطالبات و مطالبات می شوند. همچنین می توانید از این نرم افزار برای پیگیری درآمد و هزینه های خود، تولید فاکتور، اجرای گزارش و محاسبه مالیات استفاده کنید.

خدمات حسابداری زیادی وجود دارد که می تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد و موارد دیگر. این خدمات را می توان از طریق هر رایانه یا دستگاه تلفن همراه به صورت آنلاین در دسترس قرار داد و اغلب شامل ویژگی هایی مانند تسویه حساب بانکی و صورتحساب است. بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک را بررسی کنید یا ببینید آیا می خواهید خودتان حسابداری را مدیریت کنید.

نقطه سربه سر خود را تعیین کنید

قبل از سرمایه گذاری برای کسب و کار خود، باید ایده ای از هزینه های راه اندازی خود داشته باشید. برای تعیین این موارد، فهرستی از تمام لوازم فیزیکی مورد نیاز خود تهیه کنید، هزینه خدمات حرفه ای مورد نیاز خود را برآورد کنید، قیمت مجوزها یا مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را تعیین کنید و هزینه فضای اداری یا سایر املاک و مستغلات را محاسبه کنید. در صورت وجود، هزینه های حقوق و مزایا را اضافه کنید.

کسب‌وکارها ممکن است سال‌ها طول بکشد تا به سود خود دست یابند، بنابراین بهتر است هزینه‌های راه‌اندازی را بیش از حد برآورد کنیم و پول زیادی داشته باشیم تا خیلی کم. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که پول نقد کافی برای پوشش شش ماه هزینه های عملیاتی داشته باشید.

وقتی می دانید چقدر برای شروع کسب و کار خود نیاز دارید، به این نیاز دارید o نقطه ای که کسب و کار شما در آن کسب درآمد می کند را بدانید. این رقم نقطه سربه سر شماست.

نقطه سربه سر = هزینه ثابت ÷ حاشیه مشارکت

در مقابل، حاشیه مشارکت = کل درآمد فروش – هزینه ساخت محصول

7. سرمایه کسب و کار خود را تامین کنید

راه‌های مختلفی برای تأمین مالی کسب‌وکار شما وجود دارد – برخی از آنها به تلاش قابل توجهی نیاز دارند، در حالی که به دست آوردن برخی دیگر آسان‌تر است. دو دسته بودجه وجود دارد: داخلی و خارجی.

8. برای بیمه تجاری اقدام کنید

شما باید برای کسب و کار خود بیمه داشته باشید، حتی اگر یک تجارت خانگی باشد یا هیچ کارمندی نداشته باشید. نوع بیمه ای که نیاز دارید بستگی به مدل کسب و کار شما و خطراتی دارد که با آن روبرو هستید. ممکن است به بیش از یک نوع خط مشی نیاز داشته باشید و ممکن است با رشد کسب و کارتان به پوشش بیشتری نیاز داشته باشید. در اکثر ایالت ها، در صورت داشتن کارمند، بیمه غرامت کارگران طبق قانون الزامی است.

·         برای بیمه شدن با یک نماینده کار کنید

یک نماینده بیمه می تواند به تعیین پوشش های مناسب برای کسب و کار شما کمک کند و بیمه نامه هایی را از بیمه گرانی که بهترین نرخ ها را ارائه می دهند پیدا کند. یک نماینده مستقل بیمه چندین شرکت بیمه مختلف را نمایندگی می کند، بنابراین آنها می توانند برای بهترین نرخ ها و گزینه های پوشش خرید کنند.

·         انواع اساسی پوشش های بیمه ای کسب و کار

بیمه مسئولیت از کسب و کار شما در برابر ادعاهای شخص ثالث در مورد صدمات بدنی، خسارت مالی و صدمات شخصی مانند افترا یا تبلیغات نادرست محافظت می کند.

بیمه اموال دارایی های فیزیکی کسب و کار شما از جمله فضای اداری، تجهیزات و موجودی شما را پوشش می دهد.

اگر کسب و کار شما به دلیل یک رویداد تحت پوشش مانند بلایای طبیعی مجبور به تعطیلی موقت شود، بیمه وقفه کسب و کار هزینه از دست دادن درآمد را پرداخت می کند.

بیمه مسئولیت محصول در برابر ادعاهایی که محصولات شما باعث صدمات بدنی یا خسارت مالی شده اند محافظت می کند.

بیمه مسئولیت کارکنان را پوشش می دهد که ادعای تبعیض، آزار و اذیت جنسی یا دیگر خاتمه نادرست از سوی کارکنان را پوشش می دهد.

·         یک تیم بسازید

همانطور که تجارت شما رشد می کند، باید وظایفی را محول کنید و تیمی از افراد را گرد هم بیاورید که می توانند به شما در اجرای عملیات روزانه کمک کنند. این ممکن است شامل استخدام کارکنان اضافی، پیمانکاران یا مترجمان آزاد باشد.

·         منابع برای ایجاد یک تیم عبارتند از:

پلتفرم‌های استخدام: برای یافتن نامزدهای مناسب، پلتفرم‌های استخدام، مانند Indeed و Glassdoor، می‌توانند به شما در ارسال شرح شغل، نمایش رزومه و انجام مصاحبه‌های ویدیویی کمک کنند.

تابلوهای شغلی: تابلوهای شغلی مانند Craigslist و Indeed به شما این امکان را می دهند که موقعیت های آزاد را به صورت رایگان پست کنید.

رسانه های اجتماعی: همچنین می توانید از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین و فیس بوک برای یافتن کارمندان بالقوه استفاده کنید.

پلتفرم‌های فریلنسری: استفاده از Upwork، Freelancer و Fiverr می‌تواند به شما در یافتن فریلنسرهای با استعداد برای پروژه‌های یک‌باره یا کوتاه‌مدت کمک کند. همچنین می‌توانید وظایف خاصی مانند خدمات مشتری، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا حسابداری را برون سپاری کنید.

همچنین ممکن است شراکت با سایر مشاغل در صنعت خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما یک برنامه ریز عروسی هستید، می توانید با یک گل فروشی، عکاس، شرکت پذیرایی یا محل برگزاری شریک شوید. به این ترتیب، شما می توانید به مشتریان خود برای تمام نیازهای عروسی خود یک فروشگاه یکپارچه ارائه دهید.

مثال دیگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است که با یک مرکز تامین همکاری می کند. این نوع مشارکت می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی کمک کند و همچنین می تواند به شما کمک کند محصولات خود را سریعتر به مشتریان خود برسانید.

برای یافتن شراکت‌های بالقوه، کسب‌وکارهایی را در صنعت خود جستجو کنید که مکمل کاری که انجام می‌دهید. به عنوان مثال، اگر شما یک طراح وب هستید، می توانید با یک آژانس بازاریابی دیجیتال شریک شوید.

همچنین می توانید مشاغلی را جستجو کنید که به همان بازار هدف شما خدمات می دهند اما محصولات یا خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. برای مثال، اگر لباس‌های زنانه می‌فروشید، می‌توانید با یک جواهرفروشی یا یک آرایشگاه شریک شوید.

بهترین شرکت های مشاوره  برای راه اندازی کسب و کار کدامند؟

مشاور امیر یکی از بهترین شرکت های مشاوره در زمینه ی راه اندازیی کسب و کار میباشد که میتواند از صفر تا صد بعنوان راهنما در کنار اشخاص،شرکت ها یا … باشد .

خط پایین

راه اندازی یک کسب و کار کوچک نیازمند زمان، تلاش و پشتکار است. اما اگر مایل به انجام کار هستید، می تواند راهی عالی برای رسیدن به رویاها و اهداف شما باشد. مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید، یک طرح کسب و کار محکم ایجاد کنید و در طول مسیر حرکت کنید. هنگامی که عملیاتی شدید، تمرکز و سازماندهی را فراموش نکنید تا بتوانید به رشد کسب و کار خود ادامه دهید.

Rate this page