مشاوره کسب و کار ورشکسته

سلام امیدوارم حال دلت عالی باشه

دوست من ، میدونم الان که داری این مقاله رو میخونی تو شرایط سختی هستی ،  شاید هم به یک جایی رسیده باشی که دیگه از همه چیز ناامیدی ……… ؟!!
نگران نباش بهت قول میدم اگر بهم اعتماد کنی به حرف هام گوش کنی ، نجاتت میدم تا به آرامش برسی ، موفق بشی بدهکاری هات رو بدی و یه کسب وکار حرفه ای داشته باشی.
ازت می خوام کمتر از 5 دقیقه وقت بزاری این مقاله رو مطالعه کنی چون دقیقا تو مسیر زندگی من هم ، بار ها روز های سخت ورشکستگی بوده ، من می خوام بهت بگم اگر تو هم ، تو شرایط سخت ورشگستی هستی چی کار کنی ، تا بتونی این دوران پشت سر بزاری  ، به ساحل آرامش برسی …   

ده تا گام مهم اگر درست برداری بهت قول میدم نجات پیدا میکنی به موفقیت میرسی ، اینجا پنج تا گام اول بهت میگم ، خوب دقت کن به حرف هام حتما حتما این مقاله چند بار مطالعه نکات یاداشت کن با فراموش نکنی .

من یکی از سخترین دوران ورشکستی ایم سال 1396 تا 1398 بود عدد بدهکاریم به میلیارد رسیده بود که تو کتاب کودکی تا کارآفرینی کامل داستان زندگیم تعریف کردم حتما ازت می خوام مطالعه کنی ..

چند تا نکته کلیدی بهت میگم که اگر زرنگ باشی این کد های که بهت میدم میتونه مسیر زندگیت تغییر بده

 اولین گام : اینکه باور داشته باشی میتونی از این شرایط بیرون بیایی خودت نجات بدی اگر باورهات ضعیفه  راهکارش اینکه ، حتما آموزش ببینی ، کتاب بی اندیشید ثروتمند شوید ، کتاب راز شاید زیستن و کتاب کودکی تا کارآفرینی حتما تو دستور برنامه های روزانه خودت قرار بده روزی 20 دقیقه براش وقت بزار شاید به ظاهر ساده باشه  اما بهت قول میدم شش ماه روزانه این کار تکرار کنی  از ذهن خودت یه آدم قدرتمند می سازی که میتونه تمام موانع  رو از سر راه خودش برداره . ورزش از برنامه های روزانت حذف نکن چون باید ظاهر قوی داشته باشی تا افرادی که بهشون بدهکاری ببینند تو فرد توانایی هستی میتونی بدهکارهاشون پرداخت کنی ، تا اینجوری بهت کمک کنند. ذهن قوی و جسم قوی راز نجات تو از این بحران .

من زمانی که تو اوج بدهکاری بودم به یه نقطه ای رسیدم که دیگه نمیتونستم چیزی رو تغییر بدم… !
فقط تنها کاری که انجام دادم روی خودم کار کردم ، به این باور رسیده بودم که اگر خودم رو تغییر بدم میتونم دنیام رو تغییر بدم ، یادگرفتم باید ادم قدرتمندی باشم تا بتونم با افراد قدرتمند ارتباط بگیرم ازشون درخواست کنم کمک ام کنند تا از این بحران نجات پیدا کنم .

گام دوم : اینکه حتما حتما حتما یه فرد با دانش مثل یه بیزینس کوچ حرفه ای کنار خودت داشته باشی
حتی شد فرش زیر پاهات رو هم بفروشی این کار انجام بده ، چون از نون شب هم برای نجات از این بحران برات واجب تر من سال 1398 تو اوج بدهکاری هام پول قرص میکردم آموزش میدیم ، افراد قوی رو پیدا میکردم باهاشون جلسات مشاوره برگزار میکردم تا کنارم باشند بهم نقشه راه بدن.

گام سوم : بدهکاری هات رو اولیت بندی کن به سه دسته اصلی ( ضروری ، غیر ضروری ، عادی ) اگر نمیدونی چطور باید این کار انجام بدی من تو جلسات مشاوره ورشکستگی کامل درموردش بهت توضیح میدم .

گام چهارم : باید یه فایل بودجه بندی برای پرداختی هات درست کنی ، تا بتونی اولیت بندی ها رو طبق زمان و مبلغ تو اون فایل دسته بندی کنی  تا بتونی برای پرداختش نقشه راه دربیاری .

گام پنجم : باید استراتژی مذاکره برای تمام کسایی که بهشون بدهکار هستی تدوین کنی تا بتونی با یه نقشه و برنامه ریزی حرفه ای ، زمان بخری ازشون و اینکه شرایط رو کمی آروم کنی ،  حتی شاید هم بتونی تو مذاکره منابع مالی به خودت تزریق کنی . 

من این کارها رو هزاران بار انجام دادم هیچ شکی ندارم تو هم اگر بخوایی انجام بدی 100% موفق میشی .
برای انجام دادنش هم نگران نباش همین الان میتونی فرم درخواست مشاروه ورشکستگی رو تکمیل کنی ارسال کنی تا اولین قدم رو برای نجات خودت برداری ، منم خیلی زود باهات تماس میگیرم.   

 قول میدم هرکاری که برای خودم انجام دادم تا امروز بتونم یه کارآفرین باشم برای تو هم انجام بدم ، در نقش یه مربی دلسوز ، یه بیزینس گوچ حرفه ای کنارت باشم.

 منتظر دیدنت هستم تا 5 گام بدی رو هم تو جلسات مشاوره بهت بگم .

با این ده تا گام دستهات رو میگیرم کنارت هستم ، قدم به قدم ….. تا بدهکاری هات پرداخت کنی خودت از ورشکستگی نجات بدی به ساحل آرامش برسی .

دوست دارم رفیق _ ماچ به کلت – امیر ضیابخش         

فرم درخواست مشاوره کسب و کار ورشکسته

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره ورشکستگی کسب و کار چیست؟ مشاوره ورشکستگی کسب و کار فرآیندی است که به کسب و کارها کمک می کند تا مشکلات مالی را شناسایی و حل کنند. این فرآیند معمولاً با بررسی وضعیت مالی کسب‌وکار، از جمله درآمد و هزینه‌های آن آغاز می‌شود. بر اساس این اطلاعات، مشاور برنامه ای را برای کمک به کسب و کار در بهبود وضعیت مالی خود ایجاد می کند. این طرح ممکن است شامل کاهش هزینه ها، افزایش درآمد یا مذاکره شرایط جدید با طلبکاران باشد.

هدف از مشاوره ورشکستگی کسب و کار کمک به کسب و کار حلال باقی ماندن و جلوگیری از ورشکستگی است. مشاوره ورشکستگی کسب و کار ابزار مهمی برای کسب و کارهایی است که دچار مشکل مالی هستند. این فرآیند می تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد، اما همچنین می تواند به نتایج مثبتی برای کسب و کار و ذینفعان آن منجر شود. با کمک یک مشاور مجرب، کسب و کارها می توانند برنامه ای برای دستیابی به ثبات مالی و جلوگیری از ورشکستگی ایجاد کنند.

مشاوره کسب و کار ورشکسته

مشاوره ورشکستگی کسب و کار چیست؟

مشاوره ورشکستگی کسب و کار فرآیند ارزیابی وضعیت مالی یک شرکت و مشاوره در مورد بهترین اقدامی است که باید برای رسیدگی به ورشکستگی انجام داد. این ممکن است شامل کمک به توسعه یک طرح بازسازی، مذاکره با طلبکاران، یا ارائه مشاوره در مورد انحلال باشد. مشاوران ورشکستگی کسب و کار با مشاغل در هر اندازه، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ کار می کنند.در بسیاری از موارد، زمانی که مشخص می شود شرکت در مضیقه مالی قرار دارد، توسط صاحب کسب و کار یا تیم مدیریت استخدام می شوند. با این حال، آنها همچنین ممکن است توسط طلبکاران یا سایر اشخاص ذینفع درخواست شوند. مشاوره ورشکستگی کسب و کار می تواند یک زمینه پیچیده و چالش برانگیز باشد، اما همچنین بخش مهمی از دنیای تجارت است. وقتی به درستی انجام شود، می تواند به نجات مشاغل و مشاغل کمک کند

مشاور ورشکستگی کسب و کار چه می کند؟

اگر کسب‌وکاری برای تامین مخارج زندگی خود مشکل دارد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که از یک مشاور ورشکستگی کمک بگیرید. مشاور ورشکستگی حرفه ای است که در کمک به کسب و کارها برای بازسازی ساختار مالی خود و تبدیل شدن به توانمندی بیشتر تخصص دارد. در بسیاری از موارد، یک مشاور ورشکستگی با یک شرکت کار می کند تا برنامه ای برای کاهش بدهی و بهبود جریان نقدی ایجاد کند.

این ممکن است شامل مذاکره با طلبکاران، کوچک کردن کسب و کار یا فروش دارایی باشد. در برخی موارد، یک مشاور ورشکستگی نیز ممکن است بتواند به کسب و کار کمک کند تا تامین مالی جدید به دست آورد. با همکاری با یک مشاور ورشکستگی، کسب و کارها می توانند به مسیر خود بازگردند و از ورشکستگی یا انحلال جلوگیری کنند

مشاوره ورشکستگی کسب و کار چیست؟

مشاوره ورشکستگی کسب و کار فرآیندی است که شامل ارزیابی وضعیت مالی یک کسب و کار و ارائه توصیه هایی به مالکان یا مدیریت در مورد چگونگی بهبود سلامت مالی شرکت می شود. هدف از این فرآیند کمک به کسب و کارها برای جلوگیری از ورشکستگی است، یعنی زمانی که یک شرکت قادر به پرداخت بدهی های خود نیست.

مشاوره ورشکستگی تجاری می تواند توسط کارشناسان مالی که برای شرکت های مشاوره تخصصی کار می کنند انجام شود. این شرکت ها معمولاً تجربه کار با مشاغل در هر اندازه و در همه صنایع را دارند. در برخی موارد، مشاوره ورشکستگی کسب و کار می تواند توسط شرکت های حسابداری یا شرکت های حقوقی که دارای تجربه در امور مالی شرکت هستند نیز انجام شود.

تفاوت بین مشاوره ورشکستگی تجاری و مشاوران؟

اصطلاحات ورشکستگی تجاری و مشاوره تجاری اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما تفاوتی بین این دو وجود دارد. مشاوران ورشکستگی تجاری معمولاً حسابداران یا وکلا هستند که در برخورد با شرایط ورشکستگی با تجربه هستند. آنها در مورد بهترین راه برای مقابله با یک شرکت ورشکسته، از جمله نحوه مذاکره با طلبکاران و چگونگی به حداکثر رساندن بازیابی دارایی، مشاوره ارائه می دهند.

از سوی دیگر، مشاوران کسب و کار، مشاوره های کلی در مورد تمام جنبه های اداره یک کسب و کار ارائه می دهند. این می تواند شامل مشاوره در مورد مدیریت مالی، بازاریابی، منابع انسانی و عملیات باشد. در حالی که گاهی اوقات می توان مشاوران تجاری را برای کمک به چرخش یک شرکت ورشکسته وارد کرد، تمرکز اصلی آنها بر کمک به کسب و کارها برای جلوگیری از ورشکستگی در وهله اول است.

همین امروز با مشاور مشاوره ورشکستگی کسب و کار ما تماس بگیرید

ما در رابطه با مشاوره ورشکستگی کسب و کار از یکی از دفاتر مشاوره مشاوره ورشکستگی مشاغل محلی خود کمک می کنیم. برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید یا به سادگی فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید.

Rate this page